Flag icon for 'ru' language Flag icon for 'en' language
Flag icon for 'fr' language Flag icon for 'de' language
Flag icon for 'nl' language Flag icon for 'ro' language
Flag icon for 'sk' language Flag icon for 'no' language
Facebook Twitter Hi5 Myspace Blogger
Google Yahoo WordPress Flickr Youtube
Bemutatkozás
Szolgáltatásaink
Kapcsolat
Honlapkészítés Egyedi honlapok Webdesign Webszövegírás Együttműködés menete Honlap fejlesztése Honlap karbantartása Keresőoptimalizálás Online hirdetések Felugró ablakok Reklámszöveg, design Arculattervezés Fotózás Prezentáció készítése

 

Elérhetőségünk Referenciák Partnereink
Facebook oldalunk
SEO Stats powered by MyPagerank.Net
Online hirdetések

 

Amennyiben új szolgáltatása, vagy terméke van, vagy csak azt szeretné, hogy minél többen megismerjék a cége nevét és tevékenységét, az online hirdetés kiváló eszköz, melynek segítségével egy kattintással a saját weboldalára vagy webáruházába vonzhatja vele a látogatókat!

Ehhez nem kell több, mint egy vonzó, figyelemfelkeltő reklámüzenet vagy üzleti ajánlat, amelyet partner weboldalakon helyez el.

Az internet egyre inkább reklámhordozóvá válik, és az online reklámok hatékonysága hamarosan meghaladja a TV reklámokét. A világ 23 országában ugyanis a netezők kétharmada több időt szán internetezésre, mint amennyit tévénézéssel tölt hetente. Ráadásul ezeknek a hirdetéseknek a költsége messze alulmarad a hagyományos hirdetések költségeitől (pl. tv, rádió hirdetés).

Online reklámok

Az internetes reklámnak több formája alakult ki. Az egyik formája, hogy a nagy forgalmú oldalakon, szalaghirdetést, reklámcsíkot - "bannereket" - helyeznek el, melyekről klikkelésre a hirdető internetes honlapjára juthat el a látogató. Az átlinkelés gyakran nem pusztán a hirdető honlapjának főoldalára, hanem egy közvetlen ajánlatot, akciót tartalmazó aloldalra kalauzolja az érdeklődőt. Így célzott marketing eszközként is használható.


Hosszú éveken keresztül szintén igen gyakori és meghatározó típusa volt a bannereknek a pop-up banner, mely gyakorlatilag a reklámnak egy új böngésző ablakban történő megnyitását jelentette (az internetező külön engedélye nélkül).

Azonban egyes oldalak olyan szinten vitték túlzásba ennek az eszköznek a használatát, hogy gyakorlatilag használhatatlanná tették az oldalukat a sok pop-up ablakkal. Drasztikus csökkenését (mondhatni megszűnését) a Windows XP Service Pack 2 jelentette 2004-ben, mely automatikusan tiltja a pop-up ablakok felugrását. Ezzel a pop-up reklámok gyakorlatilag hatástalanná váltak.

Persze teljesen azért nem kell őket leírni, utódjuk a CSS és Javascript technológián alapuló layer-banner, ami külsejében (és funkcionalitásában) egy pop-up ablakra emlékeztet, azonban nem nyílik meg hozzá egy új böngésző ablak, és így letiltani sem lehet.

Főoldal Oldaltérkép
Bemutatkozás Szolgáltatások ReferenciákKapcsolat
Munka-, tűz- és környezetvédelmi szolgáltatás magas színvonalon - BSZ Stúdió BSZ Stúdió - Webdesign, webszövegírás, weblapkészítés - igényesen