A banner az internetes reklámok legközkedveltebb és talán legelterjedtebb típusa. Magyarországon jelenleg ez a legtöbbet alkalmazott hirdetési forma, ez adja internetes reklámok több, mint 90%-át.
A banner, mint online reklám meghatározott méretű és formátumú állókép vagy animált grafika, amely a tartalomszolgáltatók weblapjain kifejezetten reklámcélból kialakított és fenntartott felületen helyezhetnek el a hirdetők, de létezik felbukkanó ablakban (popup) megjelenő, vagy épp lebegő (floating) alkalmazási területe is.
A banner az online hirdetési kampányokban kiemelkedő helyet foglal el. Nemcsak informatív, de hordozza a hirdető kreatív arculati elemeit, közvetíti a hirdető cég megjelenési stílusjegyeit, a termék, vagy szolgáltatás főbb jellemzőit. Fontos célja a márkanépszerűsítés.
Egy jól elkészített banner akkor is hatásos, ha rá sem kattintanak, mert önmagában is hordozza az üzenetet. Hasonlóan hat, mint a TV reklám. Egy rövid időre leköti a figyelmet, és rögzül a nézőkben a hirdetés mondanivalója.
Nézze meg banner referenciáinkat, és készíttessen most néhányat!
Kérjük, nézze át a bannerek típusairól és méreteiről szóló írásunkat, biztosan segítségére lesz a döntésében.